<div style='background-color: none transparent;'></div>
Home » » Edan-edanan ala Wasito Djati Pribadi

Edan-edanan ala Wasito Djati Pribadi

Teks: Pujangga Abadi Navias Tanjung


Javenglish

This bengi, the mendung is gumandul on the sky. The gluduks sound jlegar-jleger like mercon.The lightning mak kerlap many times. My memeyan is kabur up to my window because kesebul the wind. The trees geyal-geyol also almost fall.
The rain sound gemrojog nang nduwure roof. It is very mbebayani. Now I’am afraid celingukan alone while crying2 in my room. I miss you so much my junjungan heart. Instead of lholhak-lholhok alone. I heard sound of klenengan. I’m getting curigo. I check it it out. Damn, it was hot wedang jahe seller! I’m running jumpalitan to the wedang jahe seller, then I call him and tuku sak mug beg.
Then I sruput it until entek. Now I’m heavily mbleneg.


Parikan Koplak Saru-saru Lucu

Wajik kletik gulone jowo..
Wulune sithik, barange dowo.. (uwoh kimpul)

Pitik walik nguntal watu..
Wes nganggo gaya molak-malik kok ora metu-metu.. (nguthik-utik celengan)

Sego gurih lawuhe sate usus..
mulo-mulone perih barbare bludhas bludhus.. (tindik)

Penyakit tedun tambane suket..
Munggah mudhun marai kemringet.. (push up)

Becik ketitik olo rupamu..
digoyang sithik ben cepet metu.. (arisan)

Weruh wong gemblung marai mules..
Nduwur diambung, kok ngisore teles.. (nggendong bayi)

Kue putu diwadahi piring..
Nek ra metu-metu, jajal karo miring.. (kuping kelebon banyu)

Tuku wedhus disumbangke wong mlarat, dikocok terus suwe-suwe muncrat. (Coca Cola)

Ono marmut lungguh nang dingklik, bubar dimut trus dadi cilik. (permen).

Pring cagak radio, soyo jengking soyo jero (wong macul)..

Tuku rokok minakjinggo. miring penak jengking nggih monggo (adu jangkrik)
Mak Sripit... ngombe wedang ... barange njepit regane larang

Neng merbabu nonton wayang.. nek wis mlebu terus digoyang..
Pitik walik saba kebon. Pasti jempalik nek wis klebon... bar ngegoalké bal nang gawang.
Tuku areng kanggo masak klepon. Pasti nggereng nek wis klebon...(nyetater mobil)



Share this article :

0 comments:

Post a Comment

Buku Satir Sosial Politik - Humor Dosis Tinggi

Buku Satir Sosial Politik - Humor Dosis Tinggi
Untuk informasi pemesanan silakan klik gambar cover tsb.
 
Copyright © 2011. Majalah HumOr . All Rights Reserved
Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Advertise with Us | Site map
Template Modify by Creating Website. Inpire by Darkmatter Rockettheme Proudly powered by Blogger